MyPrint

myPrint is ontwikkeld voor organisaties met een moderne bedrijfsvoering die efficiënt(er) willen werken en extra service willen bieden aan interne en externe doelgroepen. Denk daarbij aan onderwijsinstellingen die mobiel printen voor studenten en medewerkers mogelijk willen maken. Maar ook voor retail organisaties zijn er vele mogelijkheden om hun klanten extra service te bieden op de winkelvloer. In alle gevallen is het mogelijk om eenvoudig –indien gewenst- een betalingsmodel te integreren. Medewerkers of andere gebruikers kunnen daarbij, op basis van een online op te waarderen printtegoed, afdrukken maken. De betaling met iDEAL of online pre-paid vouchers loopt via Ricoh zodat organisaties geen administratie hoeven bijhouden. Bijkomend voordeel is dat, door het inzichtelijk maken van de kosten, men veel bewuster omgaat met printen.

myPrint is beschikbaar in diverse varianten en beheervormen; van on-premise tot hybride en volledig hosted. Zo kunnen organisaties ervoor kiezen om alles in eigen beheer te houden, de verantwoordelijkheid voor bepaalde onderdelen bij ons neer te leggen of het gehele proces uit te besteden. In dit laatste geval zorgen wij voor het beheer van de totale printoplossing en de afhandeling van het betalingsverkeer en ontzorgen wij u hierbij volledig. Het is zelfs mogelijk om de eerstelijnshelpdesk bij u uit handen te nemen.

Door een beter overzicht en grip op het printverbruik én de mogelijkheden die het betalingssysteem biedt, worden kostenbeheersing, duurzaamheid, flexibiliteit en reducering van administratieve werkzaamheden gerealiseerd en nemen wij u veel werk uit handen. Het is direct toepasbaar en past binnen een bestaande, veilige IT-infrastructuur.