New Works

HVS Connect at the Office

HVS zorgt ervoor dat u effectieve en efficiënte samenwerking binnen uw organisatie kunt ondersteunen, terwijl u het proces van inkopen, leveren, beheren en ondersteunen van uw visuele communicatie-omgeving stroomlijnt. Ricoh biedt één bron voor het leveren en ondersteunen van een breed portfolio visuele communicatie-oplossingen, zoals het Ricoh Unified Communication System P3500, die de iF Design Award heeft gewonnen - en de integratie van andere technologieën.

Hieronder vallen:

  • Videovergaderoplossingen
  • Vergaderkameroplossingen
  • Digital signage-oplossingen

U kunt vertrouwen op onze expertise bij het bepalen van de juiste oplossingen voor uw specifieke communicatiebehoeften en deze volledig te implementeren, te beheren en te ondersteunen binnen uw bedrijfsactiviteiten.

Naast het verhogen van de productiviteit van werknemers en het verbeteren van relaties met klanten en partners, helpen de oplossingen die we leveren ook de kosten verlagen voor het ondersteunen van essentiële samenwerking. Effectieve verbindingen op afstand helpen kostbare en tijdverslindende zakenreizen te verminderen terwijl uw organisatie zijn milieuprestaties verbetert. Facturering op basis van gebruik zorgt ervoor dat u alleen betaalt voor de diensten die u gebruikt, waardoor uw operationele kosten geminimaliseerd worden.

Door werknemers flexibele communicatie-oplossingen te bieden die eenvoudig te gebruiken en toegankelijk zijn kan de snelheid worden verhoogd waarmee informatie kan worden gedeeld en besluiten worden genomen. Het ondersteunen van samenwerking op afstand verminderd de noodzaak tot reistijd, wat werknemers meer tijd geeft om zich te richten op het voltooien van hun werkzaamheden.

Operationele kosten verminderen;
We bieden managed services met minimale initiële investeringen. Daarnaast, door effectieve samenwerking op afstand mogelijk te maken, kunt u de reis- en verblijfskosten van uw organisatie verminderen.

Vereenvoudigd beheer en ondersteuning;
Ricoh biedt een enkel contactpunt over de hele wereld voor het beheren van uw visuele communicatie-omgeving. Met onze betrouwbare adviesdiensten, levering en ondersteuning, kunt u de complexiteit van het inkopen en beheren van de apparatuur en diensten die u gebruikt verlagen, wat extra managementtijd vrijmaakt.

Ondersteuning van duurzaamheid;
Naast het adopteren van moderne werkwijzen, samenwerken op afstand, helpt het u de milieuprestaties van uw organisatie te verbeteren door uw afhankelijkheid van reizen voor vergaderingen en papier voor communicatie te verminderen.

Werknemers een betere balans bieden tussen werk- en privéleven;
Door de samenwerkingssnelheid te verhogen en de reistijd te verminderen, bieden onze visuele communicatie-oplossingen uw werknemers een betere balans tussen werk- en privéleven. Dit helpt de productiviteit te verhogen, naast het ondersteunen van werknemersbehoud en -recruitment.

Slim presenteren

Als u ideeën visueel wilt uitwerken, delen of vastleggen is het interactieve whiteboard de perfecte oplossing. Dit voldoet namelijk aan al deze voorwaarden en meer. Met onze interactieve whiteboards kunt u in 20 kleuren schrijven of tekenen en content live delen met aanwezigen, maar ook met andere whiteboards binnen een netwerk. Daarnaast kunnen er nog eens andere gebruikers op afstand deelnemen en bijdragen aan het creatieve proces via een internetbrowser op hun smartphone/tablet.

Video vergaderen

Het Ricoh Unified Communication System P3500 is een innovatieve video vergader-oplossing die video, audio, tekst en interactieve media combineert. De P3500 is zeer licht en klein (ter grootte van A4-papier) en kan eenvoudig meegenomen worden voor vergaderingen via het internet. De installatie is simpel en de P3500 kan tegelijkertijd verbinding maken met meerdere locaties.

 

 

Samenwerken op afstand en video vergaderen

Steeds meer mensen werken vanaf meerdere locaties, in meerdere projecten en in grotere teams. Dat vraagt om online samenwerken en video vergaderen.

Met Cloud2Meet kiest u voor een toekomstbestendige totaaloplossing voor online video vergaderen. Online bereikbaar Cloud2Meet is een schaalbare dienstverlening waarmee gebruikers kunnen bellen en video vergaderen in de cloud. Ook is het mogelijk om in beeld presentaties of documenten te delen. Na installatie zijn collega’s en externe relaties online bereikbaar voor iedereen met een: Video vergader device van traditionele fabrikanten (mobiel) device met o.a. Skype for Business of WebRTC telefoon, via een speciaal (inbel)nummer Elk apparaat of virtuele vergaderruimte krijgt een eigen ‘telefoonnummer’. Deze code heeft dezelfde opbouw als een e-mailadres.

Cloud2Meet kent een flexibel prijsmodel met drie abonnementsvormen. U kunt het abonnement altijd opschalen of naar beneden bijstellen, en zelf nieuwe locaties en gebruikers toevoegen. Informeer naar de verschillende abonnementsvormen.

Werkplek beheer

Met werkplek beheer van HVS kunt u overal en altijd efficiënt samenwerken: vanuit huis, onderweg of op kantoor. U werkt online en heeft geen omkijken naar de IT-infrastructuur. HVS en haar partners zorgen voor beheer, updates, veiligheid en voorkomt proactief problemen. Desgewenst verzorgen wij ook de benodigde hardware. HVS werkplek beheer is een ideale formule voor MKB-ondernemers die geen IT beslommeringen willen. HVS werkplek beheer is er in drie varianten:

  • Werkplek Online, een werkplek omgeving inclusief opslag capaciteit.
  • Werkplek Plus Online, een werkplek omgeving inclusief opslag capaciteit en software.
  • Werkplek Compleet Online, een werkplek omgeving inclusief opslag capaciteit, software en tablets, laptops en break & fix garantie. 

Voor elke werkplek-variant is een vaste prijs per medewerker af te spreken.

De vele voordelen van werkplek beheer:

  • Geen onvoorziene kosten voor uw IT.
  • Geen kennis en vaardigheden over automatisering noodzakelijk.
  • Altijd verzekerd van officiële software en de laatste updates.
  • Altijd beschikking over de nieuwste technologie.
  • Samenwerken en documenten delen vanaf verschillende locaties.
  • Eén vast aanspreekpunt.
  • Geen onvoorziene kosten voor reparaties en onderhoud.
  • Automatische aanpassing van de werkplek bij groei of krimp van uw bedrijf.
  • Vaste prijs per medewerker.
  • Trainingen voor uw medewerkers.

Automatisering hoeft uw zorg niet te zijn!